3 Temmuz 2018 Salı

SEVGİ BİRDEN ÇIKAR GELİR



Aylar önce…

Beklerdim, belki bir ışık yakar sevgi belki elma dersem çıkar ve armut dersem yanı başımda otururdu. Saydım tüm meyveleri göz ucuyla bile bakmadı. Her çağrışımda burun büktü. Günler geçerken bahanelerimin tükendiğini anlayamadım, sevginin beni bir anne bir baba edasıyla gizliden gizliye kolaçan ettiğini en büyük korkuda elimden tutacağını hissedemedim.

Bir gün geldi girdi kalbime. Gene habersiz ve umutsuzdum. Onu nerede arayacağımı bile bilmezken gelişine de şahit olamadım. Kaybedeceğimi en çok hissettiğim anda omzumda bir el hissettim kulağımda bir nefes ve fısıldadı ‘seviyorsun’ ,cesaret bileklerimden sıkıca tuttu kaçmaya yeltenemedim bile. Sevginin yüreğimden akıp gittiği o an gideceği yeri çok iyi bildiğine ikna olamadım. Uzun çok uzun bir süre…

Ve şimdi…
Sevgiyi elimle tutuyorum, sevgiye saat kaçta kavuşurum biliyorum, sevgiye sarılıyorum kimi zaman en güzeli de daha tanışamadık diye sızlandığım o hissin kokusunu hissediyorum her an.

Yazımı yayınlamaya beş kala okuduğum bir kitap cümlesi kafamda bağlantılar kurdu ‘Ben dindar bir adam değilim, U Ba, demişti bana. İnandığım tek bir güç varsa, o da sevgidir.’ -Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder